Past je personeelsbeleid wel bij je marketingstrategie?

Je succes hangt af van je mensen.

**Ok, eventjes iets heel anders. Even over personeelsbeleid. Of eigenlijk is het helemaal niet echt iets anders.
**

Want je marketingsucces wordt voor het belangrijkste deel gemaakt door... mensen. Je hebt dus de juiste mensen nodig. Niet alleen mensen met de juiste skills en kennis, maar ook (en vooral) de lui die snappen waar je bedrijf voor staat en hoe je met je klanten en met elkaar om wenst te gaan.

Dit drieluik van de briljante Cameron Sepah over het alignen van je personeelsbeleid met je bedrijfswaarden is een goudmijn van visie en praktische tips!

Deel 1: je bouwt een bedrijfscultuur door de juiste mensen aan te nemen, te ontslaan en te promoveren.

Your Company Culture is Who You Hire, Fire, and Promote
Use the Performance-Values Matrix to build an Outstanding Culture

Deel 2: zo herken je de persoon die de cultuur verziekt

Anatomy of a Workplace Jerk
These problematic behaviors that make up the “Dark Triad” of personality traits

Deel 3: waarom goede mensen nare bazen worden

Why Good People Become Bad Bosses
Examining the three archetypes of Machiavellianism in the workplace
Je bent nu geabonneerd op boukevlierhuis.nl
Goed bezig! Doorloop de checkout om alle premium content te lezen.
Error! Abonneren lukte niet, want de link was niet geldig :-(
Welkom terug! Je bent nu ingelogd.
Error! Inloggen lukte niet :-( Wil je het nog een keer proberen?
Yessss! Je account is geactiveerd. Je kunt nu alle content bekijken.
Error! Je Stripe-checkout is niet goed gegaan.
Geregeld! Je betaalinformatie is aangepast.
Error! Betaalinformatie aanpassen is niet gelukt :-(