Expertise: waar ik verstand van heb

Contentcreatie: beantwoord de vragen van je doelgroep

Je marketing, je klantcontact, je sales: ze spelen zich grotendeels online af. En online heb je content nodig. Contentmarketing is het maken, publiceren en promoten van online content die mensen echt verder helpt (en jou dus ook).

Meer lezen >>

Contentstrategie: doelen halen met online content

*Een contentstrategie is niet iets wat je maakt 'in 12 praktische stappen' en wat dan 'af' is. Je moet bepaalde stappen zetten voordat je kunt beginnen natuurlijk, maar daarna is contentstrategie een continu leerproces. Hoe meer je probeert, hoe beter je wordt.

Meer lezen >>

Analytics: hoe je weet of je content werkt

Als je content maakt en publiceert wil je weten of dat ook effect heeft. Daar heb je analytics voor nodig. Beperk je daarbij tot de cijfers die er echt toe doen.

Meer lezen >>

Webteksten voor IT-bedrijven: wat wil je met je nieuwe website bereiken?

Een nieuwe website of een nieuwe set webteksten voor je IT-bedrijf is vaak aanleiding om opnieuw na te denken over je merk, je proposities, je klanten en je *tone of voice*. Sommige mensen vinden dat geweldig, voor sommigen is het een tijd van grote stress, maar hoe dan ook: er gebeurt iets.

Meer lezen >>

SEO content: tekst die lezers boeit en scoort in Google

SEO teksten schrijven is een basisvaardigheid voor iedere webtekschrijver. SEO is ook een belangrijk ingrediƫnt voor je contentstrategie. Voor veel verschillende klanten houd ik me dus bezig met het maken van SEO content en het inpassen van SEO in de strategie.

Meer lezen >>