Deze pagina gaat je een dagdeel en 1490 euro kosten. Weten wat hij je gaat opleveren? Lees ff verder.
Dit is wat jij wilt:
- Content maken die aanslaat bij doelgroepen die omzet opleveren
- Zo veel mogelijk rendement uit je bestaande content halen
- Meer van je specialisten aan het bloggen en linkedinnen krijgen
- Bouwen aan je merk
- Aan het werk met AI
Dit is wat je ervoor nodig hebt:
- Een uitvoerbare, begrijpelijke, no-bullshit contentstrategie die je focus en houvast geeft
Die gaan we samen maken, jij en ik en je marketingteam. In één sessie van 4 uur. Meer tijd hebben we niet nodig.
Ik doe de voorbereiding, ik stuur je een uitgebreid adviesrapport.
Want contentstrategie is niet mysterieus en niet ingewikkeld. Contentstrategie is een kwestie van bij elkaar leggen wat je weet en wat je hebt, toegeven dat je niet weet wat je niet weet en een plan maken om te maken wat je niet hebt.
Ok, die zin moet je nog een keer lezen he?
Geeft niet. Ik wacht.
Klaar?
Goed, gaan we verder...
EN...
HEEL BELANGRIJK
Contentstrategie is KEUZES MAKEN.
Want één ding (goed) doen is 100 andere dingen niet doen.
Ik help je dus deze 4 uur om keihard keuzes te maken: welke doelgroepen (en welke niet), welke kanalen (en welke niet), welke content (en welke niet), welke KPI's (hint: bijna allemaal niet).
En lekker dat dat is. Focus. Eindelijk. De bezem door de chaos. De waan van de dag uit het raam.
Want contentstrategie is gewoon:
- WAT wil je bereiken
- WIE wil je bereiken
- WELK VERHAAL ga je vertellen
- WAAR ga je dat vertellen
- en HOE
Na een ochtend (het kan ook op een middag, maar 's ochtends zijn we het scherpst) WEET je dit gewoon allemaal.
Want jij kunt dit. You got this. Je begint niet bij nul. Ik bedoel, damn, je bent marketeer bij een B2B-bedrijf. Jij weet dingen. Jij kan dingen. Vet veel dingen. Je kent je markt, je kent je producten en je kent je organisatie.
Je hebt alleen even (een ochtend) iemand (mij) nodig om alle shit die al maanden/jaren op je bureau ligt en in je hoofd zit tegenaan te stuiteren en er een geheel van te maken.
En dat gaan we dus samen doen.
Dit is wat je krijgt na de sessie:
- Een A4 met doelen, focus en planning van je content de komende 6 maanden
- Een overkoepelend verhaal voor je content, uitgesplitst in thema's waar je minimaal 2 jaar mee vooruit kunt
- Een aangescherpte, bullshit-vrije tone of voice die op een post it past (en die je dus ook echt gaat gebruiken)
- Een plan om je bestaande en toekomstige content veel beter te hergebruiken (met AI natuurlijk)
- Een kneiterconcreet plan van aanpak om meer blogs en socials uit je organisatie te halen (hint: dat doen we ook met AI)
Deze sessie kost je 1.490 euro. En op dat bedrag krijg je precies 0 euro korting, wie je ook bent en wat je me ook belooft en hoe warm het ook is. Want heel veel klanten hebben al de volle mep betaald voor deze sessie.
Lachend.
Omdat ze daarna door konden. Prioriteiten op orde, verhaal scherp, bureau leeg, knallen maar.